index

Verzendbeleid

Verzendinformatie

Dit beleid is van toepassing op binnenlandse bestellingen binnen Nederland. We hebben dit beleid opgesteld om ervoor te zorgen dat u ons verzendbeleid en onze procedures duidelijk begrijpt. Door een bestelling te plaatsen bij Ultra Luxury Living, gaat u akkoord met de voorwaarden zoals beschreven in dit beleid.

Verzendkosten

De verzendkosten worden bepaald door de afleverlocatie. Raadpleeg de onderstaande tabel voor een gedetailleerd overzicht van de toepasselijke kosten.

Bezorglocatie Verzendkosten
Nederland Vrij

Transit-, verwerkings- en orderafsluitingstijd

  • De verwerkingstijd van uw bestelling bedraagt 1-2 werkdagen (maandag t/m vrijdag). 
  • De uiterste besteltijd is 17:00 uur (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam)

Transittijden:

Bezorglocatie Transittijd
Nederland 2-3 werkdagen

Verzendvertraging:

Er zijn een aantal factoren die de verzending beïnvloeden en die buiten onze controle liggen, waaronder:

  • Weersomstandigheden
  • Vakantieperiodes
  • Fouten van het verzendbedrijf (PostNL/DPD)

Verzendstatus:

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u direct een verzendbevestiging per e-mail met uw trackingnummer.

Als u de verzendbevestiging niet direct ontvangt, hoeft u zich geen zorgen te maken! We zijn op de hoogte van de leverdatum of het leveringsbereik dat u bij het afrekenen hebt opgegeven, en u kunt erop vertrouwen dat we de artikelen binnen die termijn zullen leveren.

Wijzigingen in de bestelling:

Breng ons onmiddellijk op de hoogte als er wijzigingen in uw bestelling zijn. U kunt op maat gemaakte of vooraf bestelde artikelen niet ruilen voor andere ontwerpen.

Artikel niet ontvangen:

Als je een bestelling succesvol hebt geplaatst en deze nog steeds niet hebt ontvangen, ook al geeft de trackingstatus aan dat de bestelling is afgeleverd, raden we je aan contact op te nemen met de koerier om je zending te lokaliseren. Als het probleem aanhoudt, kun je ons een e-mail sturen op info@ultraluxuryliving.nl.

Adreswijziging

Als u uw verzendadres wilt bijwerken, neem dan contact met ons op via info@ultraluxuryliving.nl Of  bel ons binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling op +31 6 34934668.  Houd er rekening mee dat we het verzendadres niet meer kunnen wijzigen als uw bestelling onderweg is.

Onjuist adres

Indien wij uw bestelling retourneren omdat u bij het afrekenen een onjuist adres heeft opgegeven, zijn de extra verzendkosten voor uw rekening.

Voor verdere vragen:

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via

E-mailadres: info@ultraluxuryliving.nl

Telefoon: +31 6 34934668

Adres: Berkelstraat 18, 8303 JR Emmeloord, Netherlands

Ondersteuningsuren: maandag tot en met vrijdag: 09:00 - 17:00 uur